Szkoła Języków Obcych

Niedziela 4 maja 2025

PracaAngielski on-lineDla lektorw
O szkoleKursySzkolenia dla firmEgzaminyCennikTesty kwalifikacyjne

Kursy

Kursy językowe - organizacja

Kurs Języka Angielskiego/ General English

Kurs Konwersacyjny Angielski/ Conversational English

Angielski dla młodzieży 11- 15 lat
Egzamin ósmoklasisty z angielskiego
Angielski dla Licealistów
English Grammar & Vocabulary In Action - kurs gramatyczny powtórkowy: B1, B2, C1

Kursy językowe ogólne - wstęp
Kursy języka angielskiego
Przygotowanie do egzaminów z języka angielskiego

Kurs FCE - B2 First
Kurs CAE - C1 Advanced

Kurs CPE - C2 Proficiency

IELTS - kurs egzaminacyjny

TOEFL - kurs egzaminacyjny

Matura z Języka Angielskiego
Egzaminu B2 z języka angielskiego na studiach - kurs przygotowawczy
TOLES/ Angielski dla Prawnikówy

GMAT

Angielski - kursy specjalistyczne

Business English

Legal English/ Angielski dla Prawników

Niemiecki

Hiszpański

Włoski

Francuski

Szwedzki

Polish for Foreigners/ Polski dla Obcokrajowców
Kursy indywidualne

Bezpłatny kurs konwersacyjny

Darmowy Kurs Drugiego Języka

Terminy i miejsca zajęć
Lekcja próbna gratis!

Testy kwalifikacyjne

Zapisy - jak to zrobić?

Kontakt

Wpłaty: rachunek bankowy

Licytuj

Metodyk radzi

Jaki kurs będzie najlepszy?

Wybór rodzaju oraz intensywności kursu powinny być uzależnione od potrzeb indywidualnych danego kursanta. W przypadku osób, którym zależy na szybkich postępach, czy też na zdaniu konkretnego egzaminu, zajęcia powinny obejmować co najmniej 6 godzin lekcyjnych tygodniowo. Natomiast jeśli chodzi o podtrzymanie kontaktu z językiem, czy naukę od podstaw kurs powinien obejmować 2-4 godziny tygodniowo.

Jaką szkołę wybrać?

Przy wyborze szkoły językowej najważniejsza jest jej renoma, opinie studentów, a także kadra lektorska. Jeżeli szkoła specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, czy też posiada uprawnienia do przeprowadzania egzaminów międzynarodowych oznacza to, iż posiada zespół kadry o najwyższych kwalifikacjach. Dobrym wyznacznikiem poziomu szkoły jest też jej strona internetowa oraz system kwalifikacji na kursy, czyli jakość testów oraz sposób przydziału do grup.

O metodach nauczania

Obecnie wśród metod nauczania najlepiej sprawdza się metoda komunikacyjna, nastawiona na praktyczna umiejętność komunikowania się w środowisku anglojęzycznym. W metodzie tej wykorzystywane są materiały autentyczne, gry i zabawy komunikacyjne zapewniające szybkie postępy w nauce.

Który język jest najpopularniejszy?

Nadal najpopularniejszym językiem jest angielski, jednakże obserwujemy wzrost zainteresowania innymi językami tj.: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski , a także ostatnio język szwedzki. Wielu spośród kursantów TFLS jednocześnie uczęszczają na kursy języka angielskiego oraz inne obcego.

Francuski - Program semestru 7-9

Informacje ogólne:

  • wprowadzenie szerokiego zakresu słownictwa oraz  struktur gramatycznych umożliwiających komunikację w środowisku obcojęzycznym
  • przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez różnorodne ćwiczenia typu: w parach, grupach, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek rodzajowych
  • ćwiczenie rozumienia języka mówionego w jego różnych odmianach
  • ćwiczenie umiejętności płynnego wykorzystania struktur leksykalnych i gramatycznych w dość szerokim zakresie sytuacji codziennych i zawodowych
  • rozwijanie umiejętności wygłaszania opinii, brania udziału w dyskusji, rozumienia i pisania dłuższych tekstów.

Liczba godzin:
(1 godz. = 45min.)

Francuski - kurs wakacyjny 48h
Francuski 50h + 28h* - semestr Standard

Ceny grupy 9-12 osób:
 
 
Ceny grupy 4-8 osób:

od 599 zł
Raty 0%

od 699 zł
Raty 0%

* ilość bezpłatnych konwersacji + kurs drugiego języka gratis! (na warunkach oferty dostępnej na www.tfls.com.p)

Zobacz cennik
i rozkład zajęć
Zapytaj o kurs/
zarezerwuj kurs

Ramowy program kursu

Struktury gramatyczne

  • Użycie czasów w opowiadaniu o przeszyci : présent, passé composé, imparfait, plus-que-parfait
  • Okoliczniki czasu
  • Użycie czasów w opowiadaniu o przyszłości : présent, futur proche, futur simple, futur antérieur
  • Tryb rozkazujący w zdaniach twierdzących i przeczeniach
  • Podwójne zaimki i ich miejsce w zdaniu
  • Zaimki nieokreślone : tout, rien, chacun, nul ....
  • Subjonctif présent et passé czy indicatif : użycie
  • Gérondif
  • Wyrażenia czasowe wprowadzające subjonctif lub indicatif: aprés que, avant que jusqu’à ce que
  • Zgodność participe passé w czasach złożonych
  • Wyrażenia porządkujące chronologicznie wypowiedź
  • Mowa zależna i niezależna
  • Strona bierna
  • Tworzenie rzeczowników odczasownikowych (nominalizacja)
  • Konstrukcja ce qui ... c’est ; ce que ..... ce sont
  • Tryb warunkowy
  • Miejsce przymiotnika w zdaniu
  • Konstrukcje wyrażające konieczność, potrzebą, cel ( indicatif / subjonctif )
  • Wyrażanie przyzwolenia i opozycji ( malgré, même si, au lieu de, quel que soit ...)
  • Zaimki względne proste i złożone
  • Wyrażanie przyczyny i skutku (grâce à, à cause de, si bien que ...)
  • Stopniowanie przymiotników i przysłówków, porównania
  • Zróżnicowane użycie form trybu warunkowego
  • Wyrażenia porządkujące wypowiedź i układające ją w logiczną i spójną całość 
  • Tworzenie neologizmów

Zakres tematyki : mówienie / słuchanie / czytanie / pisanie

  • Rozrywka, zarządzanie wolnym czasem
  • Turystyka, podróże
  • Miłość (wyznania i listy miłosne, wspomnienia, szkoła uwodzenia, idealny partner)
  • Dzisiejszy obywatel Francji
  • Stowarzyszenia francuskie
  • Problem przestępczości i jej przeciwdziałanie
  • Wiara ( w religi, nauki, przesądy, szczęście )
  • Edukacja we wszystkich aspektach
  • Praca ( warunki i czas pracy, problem braku równouprawnienia )
  • Symbole Francji
  • Bohema francuska w Paryżu
  • Wielkie kobiety Francji
  • Globalizacja
  • Różnorodność kulturowa
  • Fast food-y i żywność modyfikowana genetycznie
  • Języki Unii Europejskiej
  • Idealne ciało ( problem otyłości, diet i chorób z nimi związanych )
  • Poglądy ideologiczne Francuzów
  • Sytuacja kobiet w życiu politycznym
  • Sytuacja obcokrajowców we Francji
  • Problem biedy życie na wsi i w mieście
  • Regiony we Francji
  • Pieniądze ( stosunek Francuzów do pieniędzy, promocje i gry losowe )
  • Język francuski ( dialekty regionalne, francuski w oczach studentów, języki verlan i franglais)

Podręczniki wykorzystywane na kursie

  • FORUM 3, J-T. Le Bougnec, M-J. Lopes, R. Menand, M. Vidal
  • Destination DELF préparation aux épreuves de l’unité A5, L. Duranton, R. Lescure, M-L. Parizet
  • Destination DELF préparation aux épreuves de l’unité A6, L. Duranton, R. Lescure, M-L. Parizet, E. Grandet
  • Réussir le DELF et le DALF A5-B1-B3, Ch. Cali, V. Dupuis
  • Réussir le DELF et le DALF A6 B4, F. Barthélémy, C. Houssa
  • Grammaire progressive du français avec 400 exercices niveau avancé, J-L. Frérot
  • Vocabulaire progressif du français avec 250 exercices niveau avancé, C.Miguel
  • Prendre au mot- vocabulaire thématique, E. Siréjols
  • Grammaire 450 nouveaux exercices niveau avancé, E. Siréjols, P. Claude
  • La France aux cent visages, A. Monnerie

Referencje

Jako aplikanci sądowi uczestniczyliśmy w dwusemestralnym kursie English for Law na poziomie upper intermediate zorganizowanym przez szkołę językową Testing & Foreign Language Services. Przedmiot tego kursu stanowiło specjalistyczne słownictwo z zakresu prawa karnego i cywilnego, a także zagadnień ustrojowych. Prowadzony był on przez lektora, którego cechował duży stopień profesjonalizmu i merytorycznego przygotowania do nauki prawniczego języka angielskiego. Kurs English for Law spełnił nasze oczekiwania i całym przekonaniem możemy polecić TFLS jako szkołę prowadzącą dobrze zorganizowane kursy językowe dla prawników.

Marta Kożuchowska, Patrycja Mączyńska, Paweł Dudkiewicz, Marcin Polakowski

Cenimy sobie wysoki profesjonalizm TFLS i liczymy na kontynuację współpracy wykorzystując coraz to nowsze możliwości, które oferuje nam TFLS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszej firmy. Bogata oferta TFLS, zarówno pod względem merytorycznym jak i cenowym, jest dla nas optymalnym rozwiązaniem.

Leszek Smęt, ORACLE Polska Sp. z o.o.

Współpraca ze szkołą TFLS przez cały okres projektu układała się wzorcowo, a proces szkolenia zakończył się widoczną poprawą znajomości języka u osób biorących udział w projekcie, co potwierdza profesjonalizm firmy oraz jej pracowników.

Renata Matuszewska, EMSUR Polska Sp. z o.o.

Firma Pearson Education Polska reprezentująca najstarsze na świecie prywatne wydawnictwo publikujące materiały do nauki języka angielskiego – LONGMAN, pragnie wyrazić swoje największe uznanie dla współpracy ze Szkołą Języków Obcych TFLS - Testing and Foreign Language Services w Warszawie. Szczególnie chcielibyśmy podkreślić wkład jaki doświadczeni lektorzy szkoły wnieśli do publikowanych przez nas materiałów, które obecnie wykorzystywane są przez uczniów na całym świecie. Nieocenione komentarze oraz udział w pilotowaniu przygotowywanych materiałów, których podjęli się pracownicy szkoły pozwoliły nam na wydanie najwyższej klasy podręczników i słowników.

Artur Graboś, Pearson Education Polska

Kursy dopasowane są do naszych potrzeb, a firma szybko reaguje na sugestie dopasowując się do naszych wymagań. Lektorzy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a przede wszystkim są niezwykle sumienni i zawsze przygotowani do zajęć.

Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK S.A.

Słownik e-DICT

Wpisz słowo (wyrażenie) polskie lub angielskie

słowo:

Infolinia

Rejestracja na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

Certyfikaty jakości


Szkoła Językowa Warszawa
Szkoła Angielskiego Warszawa
Kurs języka angielskiego Warszawa




O szkole | Lektorzy | Szkolenia dla firm | Egzaminy | Cennik | Testy kwalifikacyjne | Kursy | Zapisy / Rejestracja | Praca | Angielski on-line | Dla lektor w


© Prawa autorskie 2002-2006 TFLS. Wszelkie prawa zastrze one

INFORMACJA DOTYCZ CA PLIK W COOKIES:
Informujemy, i w celu optymalizacji tre ci dost pnych w naszym serwisie www.tfls.com.pl, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb ka dego u ytkownika, jak r wnie dla cel w statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomoc plik w cookies na urz dzeniach ko cowych u ytkownik w. Pliki cookies u ytkownik mo e kontrolowa za pomoc ustawie swojej przegl darki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawie przegl darki internetowej oznacza, i u ytkownik akceptuje zasady stosowania plik w cookies, opisane tutaj
[ Nie pokazuj wi cej tego powiadomienia ].